Så irriterad på idiorter.

Blev hackad i helgen och kan kanske veta vem den personen är. Men man vet aldrig.
Men så nu har jag ny facebook och ny mail, men det är ju så irritreande när det finns såna idioter som inte vet skillnaden mellan ditt och mitt..

Saknar min pojke med nu när jag är på skolan och han är hemma och har praktik..
Så ikväll har jag mys med min underbara pernilla och kollar på tv.. Har även pratat med min bff som är i thailand nu till i maj. Hon är grymt saknad. Hoppas hon har det underbart där borta.. :) <3

See ya<3


Kommentarer
Postat av: Emma Svahn [ photograph ]

SV: hihi, ja:D

2010-04-26 @ 20:48:10
URL: http://emmasvahnphotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0