Ny header. :)

HAr fått hjälp av en gammal kompis till mig Joel med m en nya header och vill ni så kan ni ju kolla hans blogg tycker ni ska göra det. :) http://liindblaads.blogg.se/
Det var väldigt snällt av han att göra detta för mig som inte är så duktig på att göra header eller något till bloggen.. :P
Sitter inne på lollos rum och håller på ska snart ta en mys stund med min kudde för mina ögon tycker det. och sen kommer mina hundar och min mamma upp imorgon det tycker vi om..:)
OCh sen blir det he mpå onsdag för personal fest och efter det blir det inte hem föräns på fredga och då ska man träffa Frida W som jag inte har träffat på ett tag ska bli väldigt roligt plus att jag ska hem till min underbar Björn sen och sova där, sen på lördagen blir det hem till mig och fixa en massa saker innan alla kommer :)
Ses och hörs imorgon<3

Emelie Carlsson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0