Skolan

Personalfest igår då på x-bowling i båstad en väldigt lyckad kväll kanske lite mycket dricka för mig men det är ju inte varje dag man har en personal fest.. :)
Många roliga minnen fick vi i alla fall. Så var lite sleten idag när jag skulle gå upp men sen är det så när man har roligt.. Och så fick man köra upp till skolan i dag på morgonen och det var inte roligt för var så seg..
Men men så är det.

Denna dagen började inte så bra ändå för har engelska b och den ena läraren är sjuk och så vi har fått en vikarie som är grymt jobbaig och jag redade mig redan efter typ 2 minuter. Pallar inte sånna tjat kvinnor.. Kan dom inte bara gå hem och lägga sig.

Nej nu blir det crossword på engelskan.
Hörs i kväll<3

Emelie Carlsson


Kommentarer
Postat av: Amelie

Så fint med dig å pappi;) Allt bra annars? Får grattulera till kärleken;) hihi

Du förresten, hur lägger man upp bilder så som du har gjort längst upp på din blogg? Vill förnya min lite, men vet inte hur man gör;)

Kram

2010-02-11 @ 13:03:09
URL: http://dressagerider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0