Sportlov

Då är det förstadagen på sportlovet, och det är så skönt att få ha lov. Så nu ska man bara ta det lungt.
Var och kollade hur min balfrisyr ska vara så jag och malin fick till det väldigt bra tycker jag.
Sen bara det av in till Halmstad med mamma för att besiktigade min bil som gick igenom utan klago mål. :)

Sen shoppade vi en massa till mig :)
Sen så fikade vi lite med, och körde hem efter en lång dag.
Så nu är det film utan sötnosen vilket är väldigt tomt, och saknar han något otroligt.

Men nu ska jag ta mina hundar en lite runda så dom får komma ut sen så ska jag kolla en massa fakta om olika hundraser, sen blir det nog sänge för det är ju en ny dag imorgon och då ska jag börja mitt tränings rika liv vilket kommer bli väldigt roligt och se hur länge jag klarar av det. :) Men ska försöka få med min stora best och få henne till att får bättre kondis, men hon är ju inte ensam om att behöva ut och röra på sig. :)



See ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0