1 månad<3

Då är det onsdag och jag och sötnosen har varit tsm i 1 månad så glad för att jag har han. :)

Har varit duktig och varit på friskis och svettis idag med min älsklings steff.
Vi var så grymt duktiga vi ägde ju lätt alla, och roligt hade vi och imorgon är det
body pump, kommer vara färdig tränad til helgen och nästa vecka är det samma sak som gäller. :)
Det är så grymt skönt att träna och med någon som är lika villig till att göra det som jag och som med vill
träna efter skolan och ha sälskap.

Har kollar på säsongs starten på Grey´s.
Men känner att det är nog dags för mig att gå hem för mår grymt dåligt. Mår illa och har ont i magen och allmänt sleten. SÅ sängen blir det nu.. Ses imorgon<3



See ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0