Lalandia

Som ni kan läsa är jag inte i sverige längre är nu i danmark tills på fredag för min morfar fyller år på torsdag och då är vi här och irar han med mina mostrar och deras respektive och deras barn.
Har en massa plugg med mig med så jag pluggar nu när jag har en liten lugn stund men det varade inte så länge för har badat och åkt bil hela dagen så är rätt sleten.. :P Saknar min älskling väldigt mycket.
Men får träffa han på fredag och då ska jag även träffa min Bff (Milla) och hennes pojke Niklas. DÅ ska vi äta och kolal film ska äta lite gott med.. :)
Så är det men nu ska jag gräva ner mig i annat. hörs senare så får ni kanske lite bilder med.. :)

See ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0