lovet är slut nu.

Då börjar skolveckorna igen. Men måndagen börjar med att läraren är sjuk så är ledig i dag men men då hinner jag med en massa annat som jag ska göra tex handla, väntar bara på pilla.
Sen ska jag plugga på samhälle har prov om hur sverige styrs imorgon.. Är inte så pepp på det men vad gör man inte. Det är ju tyvärr ett måste. Sen ska jag även träna hade jga tänkt, ska bli skönt. :) <3

Har haft en underbar helg men sötnosen. Det började med att jga körde till markaryd i lördes vid 3 tiden och gick in och såg min kära pojkvän och hans klass kompis slappa i sängen och soffan lagom bakis. :P Sen stack vi och handlade och köpte mat för det skulle bli bio senare, vilket var väldigt mysigt. Sen på söndagen slappade vi hela dagen och bara myste. Björn Tycker om dig något enormt<3

See ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0